diumenge, 7 de març del 2010

Dunes vora el mar

Fruit de les meves expedicions (gairebé diàries) per la platja a la recerca de mamuts (amb el gos, és clar), m'he convertit en una mena de testimoni de coses força curioses. Una que últimament m'interessa és el misteri de la duna que separa les platges del Bogatell i la Mar Bella. Està rodejada d'una valla metàl·lica i coberta de canyes i demés vegetals de platja. La part interessant comença a la banda de la platja, on un forat a la valla mena a un caminet que du al cim de la duna. A què hi puja la gent?, per què sempre hi ha algú a dalt?, per què aquesta gent sempre és gent de sexe masculí?, és que la vista és espectacular?.
Agrairé qualsevol ajut que em dugui a la resolució d'aquest misteri, i direu, per què no hi puges tu?, doncs perquè prefereixo que em solucioneu vosaltres aquest interrogant, que jo tinc coses més interessants a fer.
Ah, i recordeu que fer servir l'aigua de la banyera en tercer lloc no és una guarrada, és ecològic i sostenible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada