dimarts, 2 de febrer del 2010

La cosa de "Lost"

Avui s'estrena el primer capítol de la darrera temporada de "Lost". Po fueno, po fale, po malegro. Si els fans d'aquesta sèrie friquegen de manera indubtable, jo, que no he vist un sol episodi però he estat al bar temàtic de BCN (carrer Pere IV, pels més malalts), què sóc, un friqui entre friquis?, perquè la sèrie no l'he vista, però em vaig posar morat de cervesa "darhma" (si és que s'escriu així).
Com aquell qui deixa de fumar o decideix anar al gimnàs, vaig decidir veure la sèrie, que segur que és súper guai. La tonteria em va durar 28 segons, més o menys. Mireu, jo no sé si són viatgers en el temps o putos marcians o ninots de realitat virtual, però segur que l'assassí és el majordom.
I recordeu que tallar un truita a la francesa amb ganivet és de molt mala educació.

1 comentari:

  1. Be, nen, tu t'hauràs begut una cervesa "dharma" o com es digui, però es que jo tinc a la nevera (i encara em queda) una ampolla de cervesa "duff". Et sona?
    Aquí qui no es friqui...

    ResponElimina