divendres, 19 de febrer del 2010

Artritis


Fer tres mil abdominals al dia, a part de posar-te mazas de la muerte, serveix per combatre de manera molt efectiva l'artritis. Com a exemple clar només cal veure l'excel·lent mobilitat digital que mostra la ma esquerra de l'expresident Aznar, oferint una "peineta" ("fuck you" en anglès) als manifestants que s'estaven enrecordant de la seva mare a les portes de la sala de conferències.
Fillets de Déu, a què tants escarafalls venint aquest gest d'on ve?, a mi em preocuparia que ens el dediqués alguna persona humana, no "mi buen amigo Ansar".
Aquest és el nivell, i ja està tot dit.
Per cert, he intentat escanejar el meu cul per enviar-li a aquest bon home, però fa massa fred com per córrer sense gallumbos pel menjador.
Ah i recordeu que qui dissenyi el joc "Ansar's torture room" compta amb el meu suport.

1 comentari:

  1. Ho vaig llegir no sé ón, pero em va agradar molt: " Si un lugar lleno de pinos es un pinar, un lugar lleno de asnos será ...."

    ResponElimina