dilluns, 15 de febrer del 2010

Rues de carnaval

A tots els pares que porten els seus fills a les rues.
Fes una disfressa, maquilla la criatura, troba una bona excusa per no disfressar-te tu, surt corrents (has de ser a l'escola a les 14:45), si no has dinat aprofita per fer règim, vesteix la canalla, et fan fora de l'escola, corre, corre, corre... són les 15:00 i, apa, a la porta del cole que ja comença i et diuen que no, que és a les 15:30!.
És a dir, mitja hora del teu temps llençada.
Les 15:30, acompanya la rua, fes fotos del teu i d'altres que tenen pares però no càmera, i rambla amunt i rambla avall i a la porta del cole un altre cop i pam!, que s'han de fer les fotos de grup (sense pares) i llencen mitja hora més del teu temps. Cap al bar, carajillo i a la porta que ja obren i no queda res de la xocolatada. S'ha acabat, l'any que ve no vinc i la teva filla et mira i et diu que s'ho ha passat de por i que l'any que ve vol que l'acompanyis un altre cop.
Fes una disfressa, maquilla la criatura, troba una bona excusa per no disfressar-te tu, surt corrents...............

1 comentari:

  1. Doncs jo m'ho he passat de conya aquest any! He fet una disfressa per primera vegada en la meva vida; he pintat la meva filla de dimoni que feia goig de veure i m'he fet una bona passejada al seu costat, tragant confeti i ballant com una loca ... Tot plegat un luxe que espero poder repetir l'any que ve i l'altre i l'altre i sempre ... (malauradament ben aviat ens farà fora d'aquestes gresques i preferirà copartir-les amb marrecs de pels fins als bigotis!)
    També he de dir que divendres em vaig perdre les presses ... però és el que tenim les mares arpies!
    Gemma

    ResponElimina