dijous, 4 de febrer del 2010

Invictus

Estimades bestioletes que seguiu les meves apassionants cròniques, avui és un gran dia. Vaig llegir un llibre i després vaig veure la peli. I m'han agradat tots dos!! Oooooh!
Llibre: El factor humà (John Carlin, comentat el 22 de gener)
Peli: Invictus (Clint Eastwood i Morgan Freeman)
La peli està basada en el llibre, és a dir, partint del llibre va a la seva bola, sense cenyir-se gens a la política i centrant-se en el rugbi. Bàsicament adapta el final del llibre, perquè si no, els hagués sortit una mena de "60 minuts" sobre la transició sud-africana seguit del "Gol a gol" versió estibadors portuaris hostiant-se en un pub.
Total, aneu a veure-la, la feina dels dos iaios està molt bé, i en Matt Damon també fa el fet. Els crítics diuen que és un Eastwood menor, gairebé irrellevant. Menor i irrellevant, segueix sent molt millor peli que la majoria.
Ah, i no robeu paraigües als bars, que després em mullo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada