dijous, 11 de febrer del 2010

Més "Lost"

Hola petits monstres informatitzats,
que no, que no volia carregar-me la sèrie aquesta. Que si us agrada, a mi ja m'està bé. Que no sou uns friquis pitjors que altres, que és molt bonica la vida. La cosa és que no m'he sabut explicar i menys escriure-ho. Si algú s'ha sentit ofès, que els meus crits demanant perdó de genolls a sobre de brases i vidres trencats arribin a les vostres augustes orelles i en la vostra magnificiència em sigui concedit el benefici del dubte.
Si no us fa res, m'aixecaré i seguiré. Perdó, perdó i mil vegades perdó, no ho faré mai més. A partir d'ara només opinaré sobre sèries més inoqües, tipus "Fama" o així.
Friquis, que sou uns friquis, je je je...
Ah, i recordeu que la cervesa combat l'osteoporosi, i que es poden fer comentaris als meus posts, si teniu el que s'ha de tenir, friquis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada