dissabte, 3 de juliol del 2010

Horror vacuii

I que vol dir? simplement, el pànic als espais buits (fàcil, no?). Doncs això és el que li passa al nostre cervell, que acumula coneixements absurds per tal que les neurones no malbaratin sinapsis. I això per què serveix? doncs per guanyar al Trivial, fer encreuats i poca cosa més. Això pel que fa als coneixements "generals", però i els "particulars", per què sé que la meva talla de boina és la 52? doncs per cortesia del Ministerio de Defensa, que quan em van convidar a un any de treball gratuït, em va oferir, com a bescanvi, aquesta inavaluable informació. Doncs em servirà el dia que vagi a viure a Euskadi o m'incorpori (transvestit) a la "Resistance" (mai abans de trobar una gavardina que em quedi be).
Ah, i recordeu que la calor provoca aquestes coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada