dilluns, 12 de juliol del 2010

Esquizofrènia

Estic cansat de postejar sobre política, però la sensació que aquesta vegada igual sí que sí obliga. A la mani amb l'estelada, tota la família. Ahir, jo, Víctor Moré i Solé, major d'edat, nascut a Barcelona i amb un DNI que consta de 8 xifres i una lletra, volia que guanyés la selecció espanyola el mundial. Esquizofrènia?, no. Després d'un procés de reflexió que gairebé provoca que se'm liqüi el cervell i em ragi per les orelles, de parlar amb gent que en sap i pregar als déus que m'iluminessin, vaig arribar a la conclusió que ho volia. Per què?, per español? no, doncs per què?, per motius espuris, que són els únics raonables. La primera pilota d'or per un català serà per en Xavi, i aquesta pilota d'or passava per guanyar el mundial. Si guanyava Holanda, Schneider pilota d'or (un tio que fa molta ràbia, i ex-madridista i interista (que ens van fotre la Champions, cony)), si guanyava España, Xavi. Quins sacrificis pel país i la nostra gent, òstia!.
Ah, i recordeu que un paio com l'Iniesta marca el gol i se'n recorda d'un amic seu mort (Jarque). Pot ser en podríem aprendre alguna cosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada