dilluns, 29 de novembre del 2010

Una lectora poc corrent

Si en noranta-sis pàgines un paio és capaç de fer-me veure la reina d'Anglaterra amb tendresa, o be és molt bo o les meves conviccions no són gaire fermes (de fet sóc marxista-Grouchista "aquestes són les meves conviccions, si no li agraden en tinc d'altres").
No penso avançar-vos res, que llavors m'insulteu, així que llegiu-lo (si no voleu gastar, hi ha una mena de magatzems plens de llibres, que s'anomenen biblioteques, on us el deixaran).
A més, penseu que es posarà de moda, i que podeu ser dels primers en llegir-lo i dir allò de "ah, sí, el vaig llegir l'any passat; és divertit, però no n'hi ha per tant", mentre ataqueu frontalment les croquetes (això si us conviden a saraus amb pica-pica).
L'autor? n'Alan Bennett, evidentment.

1 comentari:

  1. Hola, jo no vaig mai a la moda i sempre em trobo amb llibres de fulls grocs ( no per passats de moda sinó per escrits fa uns quants anyets). Aquest, l'acabo de llegir i té el seu encant.
    M'ha agradat el teu "sobre jo", també he somrigut, a mi em passa el mateix.
    No soc gens ni mica monàrquica però per si no l'has vist et recomano The Queen

    ResponElimina