dijous, 30 de setembre del 2010

Telepatia

La meva dona i jo hem fet un experiment avui. A marxat a treballar sense el mòbil, tot esperant que poguéssim mantenir contacte telepàticament, però no. I com que jo tinc el seu número de mòbil (bé, jo no, el té el meu mòbil), però no el de la seva feina i a RNE m'han dit que allò de la "llamada de emergencia" ("Se ruega a fulanito, que está viajando por la provincia de Cuenca, se ponga en contacto con la guardia civil por causa familiar grave") fa temps que no ho fan, doncs ho escric al blog amb la insensata esperança que el llegeixi avui abans de venir a casa: Carinyo, els meus pares vénen de visita, si t'espaviles igual podem anar al cine.
Hauria d'aprendre a fer anar la cosa de l'Skype.
Ah, i recordeu que és molt maco riure de les incompetències tecnològiques dels altres.

1 comentari:

  1. I no li podies enviar un simple email, que segurament ha de llegir el correu per qualsevol altre tema?

    No faré comentaris :-DDDDD

    ResponElimina