dijous, 16 de setembre del 2010

Apple Store

Com que per anar de la feina a casa tinc l'opció de passar per la Maquinista (l'únic centre comercial on et mulles quan plou) i havien inaugurat la botiga d'Apple, doncs vaig decidir acostar-m'hi (volia veure un I-pod). I allà que vaig entrar. I no hi ha res!, ni aparadors, ni vitrines, ni res. Només unes taules blanques llargues on hi ha els aparells, però el més inquietant és l'enorme quantitat de "gafapastas" i adults amb samarretes de dibuixos animats que pul·lulen amb els ulls esbatanats, com en trànsit, repetint com en un mantra "I-pod, I-pad, I-phone, I-prou". Llavors, lluitant contra el pànic, i volent fugir d'allà, vaig recordar el millor consell per aquestes situacions "Mimetitza't, comportat com si fossis un d'ells". I així, amb la baba rajant barra avall, anant cap a la porta (com qui no vol la cosa, clar) vaig aconseguir fugir d'aquell antre.
Total, que no tinc un I-pod (i si no m'acompanya un guia) jo no torno a posar els peus en aquell lloc tan estrany.
Ah, i recordeu que ajuntar "gafapastas" amb "perroflautas" dóna com a resultat "Blade Runner".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada