diumenge, 19 de setembre del 2010

Promeses

57:33 per fer 10 km. La promesa era 60. M'he quedat curt o llarg?. És bo o dolent?, perquè, tècnicament, he trencat la promesa. Ara bé, trencar-la per millorar-la, és trencar-la igualment?. I si és trencar-la, és igualment censurable?, o bé és encomiable el fet de vulnerar la paraula donada per millorar-la?. Si algú té un filòsof a mà que no li calgui, li agrairé que me'l deixi una estoneta. Dit això, Quaranta-i-pic-Man vol dir una coseta:
"Carrerón de la hòstia".
P.S. el 21 de novembre hi ha la Jean Bouin. Qui tingui res a dir, ja sap on seré.
Ah, i recordeu que el binomi Quaranta-i-pic-Man Nike té aquestes coses (els senyors de Nike ja sabeu on fer-me l'ingrés).

2 comentaris:

  1. Felicitats, Quaranta-i-pic-Man. Ha estat una bona cursa. Sols un comentari: t'han guanyat 7.195 super-herois (800 heroïnes!).
    Doncs apa, bona migdiada i molts petons.

    Per cert, s'hauria de donar les gracies a l'avituallament que t'ha donat suport - llevant-te abans del sol i buscant-te entre les ordas de corredors per cridar-te fins esgargamellar-se.

    Ptns i a continuar avançant.
    Gemma

    ResponElimina
  2. Filleta meva, no has entès res. Vaig prometre 60, us dono 57 i ara em veniu que si 7000 davant. Us hagués promés 45 i hagués fet 50, d'acord. Però no, sou insaciables. Pel que fa a les 800 dones, no penso comentar res més enllà de que sou el 50% de la població, i un 7% dels que m'han guanyat. Numeralia dixit.
    Per cert, t'apunto a la Jean Bouin?
    Revolcades

    ResponElimina