dimarts, 20 d’abril del 2010

L'autobús favorit

L'autobús favorit
Quan li va preguntar quin era el seu autobús favorit, no va saber què dir.

Autobús favorit?, què vols dir?,

Sí, home, el que més t'agrada,

Doncs no ho sé, són tots iguals...

No, què dius, què han de ser tots iguals, n´hi ha de bons i de dolents...

Tu desbarres...

No, veuràs, el meu autobús preferit és el 26.

T'agrada la ruta que fa?,

No entens res, és el meu favorit perquè m'arrenca de la feina i em porta a casa. 
Ah, però també et porta a la feina, no?,

Podria, sí, però això li trauria tota la màgia,

I, llavors, com vas a treballar?,

En metro.

Per no trencar l'encanteri.

Exacte.

Ets molt estrany.

Ja.

Això apareix al web de TMB . És meu, així que poca conya i tothom a llegir-lo i comentar-lo com una de les obres imprescindibles de la literatura universal. Com en dos dies no hi hagi com a mínim un comentari lloant-ne l'extraordinària qualitat, "se va a vé en un follón que no sabe dónde sa metío".
Ah, i recordeu que esteu advertits.

1 comentari:

  1. Molt el teu estil.
    Em sap greu però a TMB no posaré comentaris: m'exigeixen un munt de dades, entre elles el NIF, per posar si m'ha agradat o no un conte. De què van?

    ResponElimina