dilluns, 24 de gener del 2011

Casualitats, o la vida te da sorpresas...

Sóc una mena de ionqui de les estadístiques del meu blog. És un narcisisme virtual, perquè de fet et posa calent el que et diu una màquina, sense que tu puguis comprobar de cap manera si és veritat o no. Ras i curt, com quan et diuen "estàs molt bo!" i acte seguit una llengua que no és la teva es passeja pels teus empastes. Et poses perraco i no qüestiones la veracitat de la cosa. I a què ve tot això?, doncs les estadístiques (inventades per finalitats serioses, però usades per aquestes) em diuen que avui m'han visitat 15 cops des del Facebook. I?, que no tinc feisbuc.
Conclusió: algú, amb criteri clarivident, ha intentat que els seus seguidors/amiguetes llegeixin alguna cosa que puguin al·legar en favor seu el dia del judici final.
Als meus visitants feisbuquistes: 15 en un dia és una merda. No teniu més amics a qui enviar-li aquest link?.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada