dijous, 26 d’agost del 2010

Psicologia aplicada: visualització

La visualització és un mecanisme psicològic que ens ajuda a superar circumstàncies estressants, que es pot utilitzar tant per part d'esportistes (abans d'una prova) com per part de professionals (abans de reunions importants o grans canvis de rutina).
"M'agrada treballar en un soterrani amb llum artificial, no em cal veure quin dia fa, ni veure el carrer. Em veig centrat i segur d'estar fent una feina important i ben feta".
Porto quatre dies repetint-me això com un mantra, i nois, funciona com el cul.
No m'agrada treballar, ni en un soterrani ni enlloc, i la visualització em porta, indefectiblement, a veure'm sota una palmera amb un mojito.
Els romans deien "Terra siti levis" que es podria traduïr per "Que la terra et sigui lleu", però crec que no es referien a treballar sota terra.
Ah, i recordeu que ja falta menys per l'estiu que ve.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada