dimarts, 28 de febrer del 2012

"El padrí" de Mario Puzo

Hi ha una llista de pelis que no he vist i que encapçalen "E.T." i les tres parts de "El padrí". Sí, què passa. No he vist "E.T." ni penso veure-la (menys després de les manipulacions digitals per canviar les pistoles per walkie-talkies). Tampoc he vist la trilogia de la màfia. Val, mea culpa. Ho arreglaré amb un cap de setmana intens de dvd. Per cert, qui farà de cangur de la meva filla?.
Però, com a primer acte de desgreuge m'he llegit el llibre del senyor Puzo. I m'ha agradat molt, m'ha fet pensar que hauria de veure les pelis.
Us proposo un tracte: jo veig les pelis i vosaltres llegiu el llibre. Sí home, llegir, allò d'interpretar uns signes negres estampats en fulls de paper que van relligats i tenen una tapa de cartró...

1 comentari:

  1. A veure com t'ho dic...

    De best-sellers n'hi ha a dojo. De fet, el senyor Mario Puzzo va poder acabar d'escriure la novel·la un cop va vendre (per 10.000 dòlars de l'época!) els drets cinematogràfics.

    I la trilogia d'El Padrí és un dels cims artístics del segle XX. Així, tal qual. Especialment la segona part, i la primera també és una obra mestra. La tercera simplement està molt bé.

    No passa res, molta gent no ha llegit El Quixot, no ha escoltat mai sencera Turandot o no ha vist Les Filadores. Són igual de persones, però la seva vida és una miqueta més trista.

    La teva dona i la meva poden fer de cangurs de les nostres filles. Busquem un cap de setmana (un cop hagi acabat el Sis Nacions) i veiem la trilogia acompanyats del que queda d'una ampolla de bon whisky.

    Salutacions,
    Ivan.

    ResponElimina