dilluns, 11 d’octubre del 2010

Uniformitat

Un mallorquí (Lorenzo) guanya el mundial de MotoGP amb una Yamaha i no xalo gaire (o gens). Un català (Elias) guanya el de Moto2 amb una Moriwaki i sí que xalo. Per què? perquè un és català i l'altre no?. Doncs no, perquè no segueixo indiscriminadament els pilots catalans o espanyols, si no que tinc els meus favorits en funció de l'equip en què competeixen. Aclariment, no m'importa massa en Lorenzo per ser pilot de Yamaha (i un xulo força impresentable), i sóc fan de Pedrosa perquè pilota una Honda (i jo en tinc una). A 125, segueixo les Derbi, i més igual qui n'és el pilot. A F1, el mateix, sóc ferrarista i per tant espero que Alonso guanyi el mundial, independentment del que pensi d'ell, o del que pensava de Schumacher. És exactament igual que amb el Barça: m'és igual qui són els jugadors, jo sóc del Barça.
L'única excepció és en Toni Elias, no m'importa el seu equip, el segueixo a ell (el fet de competir en un campionat on totes les motos són iguals ajuda en aquest sentit).
Ah, i per una vegada que els meteoròlegs l'encerten, no ens queixem per un pont passat per aigua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada