diumenge, 3 d’octubre del 2010

Festa del cel

Avions, paracaigudistes i altres coses que volen. M'agraden i a més ho fan davant de casa, doncs mirem-nos-ho. Molt bonic i espectacular. Només un comentari: la patrulla francesa s'ha passat tota l'exhibició fent la seva bandera amb fum; els italians l'han feta al final; la patrulla "Águila" (els espanyols) tot l'exercici traient fum blanc i només al final una passadeta amb la "rojigualda" i la darrera amb la senyera (però amb set pals només, que només hi havia set avions). I de què em queixo?, de res, nois, de res, però és l'exèrcit espanyol i ja se sap "Si em fas festes i no me'n sols fer, o em vols fotre o m'has de menester". Fa por només de pensar-hi.
Ah, i recordeu que això no vol ofendre els militars (que disposen d'armes i jo no).

1 comentari:

  1. Porten molts anys acomiadant-se amb les dues banderes. Tradicionalment, una és rebuda amb indiferència (avui amb aplaudiments moderats) i l'altra amb una gran ovació (avui, aplaudiments moderats, que la cosa s'ha fet molt llarga).

    Per cert, quan torna el tag d'òpera?

    ResponElimina