dissabte, 12 de novembre del 2011

Bacardí o què gran ets, Facundo!

Si el 1830 en Facundo Bacardí no hagués emigrat a Cuba, jo no hauria pogut tastar el millor mojito del món ahir per la nit.
A Sitges, a Can Bacardí i convidat (ells van creure que sóc algú important i em va saber greu treure'ls de la seva ignorància, pobrets, amb la il·lusió que els feia).
Amb hierbabuena, amb llima i amb rom Bacardí. Viag fer un vídeo dels dos minuts que es tarda en preparar-lo, però el meu telèfon espavilat es nega a col·laborar i no el puc baixar. Així doncs, criatures meves, aneu al YouTube i poseu "mojito Bacardí".
Per cert, ens van presentar Elixir (el seu nou producte). Vindria a ser el Bailey's dels roms, és a dir, s'hi assembla, però no és igual. Té un carajillo, això sí.
El que us deia, el millor mojito del món mundial, i que consti, jo he begut mojitos al Carib.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada