dilluns, 14 de novembre del 2011

Asfalt abrasiu o les ferides del combat

Estrallats, perjudicats, lesionats, damnats, destruïts, ultratjats, avariats, estropellats, ferits, cascats, contusionats, matxucats, fonyats, manuclats, aixafats...
Així és com van quedar els peus de Quaranta-i-pic-Man després de 10 km damunt de l'asfalt del Circuit de Montmeló. Creia, n'estava segur de fet, que les meves sabatilles Assics amb coixins de gel i els mitjons amb bandes de presió m'evitarien l'experiència de les butllofes a la planta del peu. Però no i avui no puc caminar (bé, sí, com un ànec escaldat).
I no, no eren noves, que no sóc un principiant que estrena sabatilles en una cursa.
P.S. 800 al davant i 1200 al darrere. Corrent ferit no està malament.
P.P.S. Estupenda Woman, Mini-jo Girl i el meu jove Padawan animant-me a la curva d'entrada a l'estadi. Sempre dóna moral.

1 comentari:

  1. M'alegro que la cosa anés bé.
    També, crec que ara li trobes una mica més de gràcia al que fa Massa, que no acaba amb els peus rebentats, oi? ;)

    Salutacions!

    ResponElimina