dimarts, 1 de març del 2011

Decadència o tot passejant el gos

Quan fa un dia maco (encara que siguin les 8 del matí), a Quaranta-i-pic-Man li agrada passejar el gos acompanyat d'Estupenda-Woman, tot just després de deixar Mini-jo Girl al cole. Però arribant a la platja, apareix una morenassa espectacular (amb una gossa enorme) que, amb un somriure, diu "Hola, Macallan" que no és altre el nom del meu gos. Quan els gossos s'han saludat, un breu "Adéu" i, apa, a seguir caminant. Fa sis anys tenia un nom, llavors vaig passar a ser el pare de Mini-jo Girl i ara sóc el qui passeja en Macallan. Fet el raonament, Quaranta-i-pic-Man observa que Estupenda-Woman fa esforços per no riure, mentre diu "Així no m'has hagut de donar explicacions...".
Doncs, collons, gairebé preferia haver hagut de donar explicacions...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada