diumenge, 26 de desembre del 2010

Llistes i allò de quedar bé

Aquest blog es diu "coses per llegir". És a dir, jo llegeixo coses i us les explico resumidetes per tal que no us exploti el cervell i us ragi nas avall. El diari "Ara" publica la llista dels 15 millors llibres del 2010 segons no sé qui. Dels 15, no n'he llegit cap. N'he postejat més de 30 i cap és en aquesta llista. Vosaltres sabreu, que l'única coincidència és un autor, Txèkhov (el llibre del qual vaig qualificar de merda excusable pel temps passat des de la seva creació). Decidiu si fer cas a una gent que es guanya la vida publicant un diari o a mi, que em limito a dir el que penso i insultar-vos sempre que puc, anormalets del meu cor.
I, fillets meus, si no ens llegim abans de cap d'any, és que teniu un any més per aprendre'n.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada