dijous, 30 de desembre del 2010

Cursa dels Nassos (promesa any 2009)

Estropellat, fet malbé, atrotinat, debolit, deteriorat, malmenat, tronat, invàlid, esguerrat, baldat, tolit, esbromat, atrofiat.
3 dies de grip han deixat així Quaranta-i-pic-Man just un dia abans de la Cursa dels Nassos. Actuació lògica, doncs no córrer. Però vaig recollir el dorsal i, com avui em trobo ja només pseudo-agònic, demà prendré la sortida. Perquè em fa il·lusió, perquè estic inscrit, perquè em surt dels tegumens reproductius i, sobretot, perquè és una promesa que em vaig fer el 31 de desembre del 2009, acabar l'any amb aquesta cursa.
De no aparèixer un jamacuc dels grossos, us referiré la cursa l'any que ve. Això sí, no espereu grans marques (l'objectiu -50 queda per la Bombers).
Ah, i bon any, fills meus, bon any...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada