dissabte, 15 de maig del 2010

Relats

Aquí va el segon relat que vaig enviar al concurs de TMB. No m'agrada tant com l'altre, no és tant el meu estil, però ha tingut més èxit i millors puntuacions. Sou molt estranys.

Quan passats els quaranta et dóna per seguir jugant a futbol i corrent pels matins, passa el que ha de passar i et lesiones a la cuixa. Trencament de fibres, tres setmanes sense fer res, ni conduir. 
I com vaig al fisioterapeuta? 
En autobús, diu la dona, 
Quin? 
El 36 
I on s'agafa? 
Aquí davant 
I què val? 
Agafa la meva targeta. 
I quan passa? 
Baixa i espera'l. 
I...? 
Calla i vés, que no et penso dur en cotxe. 
I esperes, agafes l'autobús, t'equivoques de parada, arribes tard al fisio, no trobes la parada de tornada, puges al que no és, veus una parada de metro i entres, preguntes i acabes trucant a la família, que et rescata i troba, fàcilment, l'autobús que et porta a casa.

Ah, i recordeu que l'opinió dels altres és això, dels altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada