diumenge, 10 de juny del 2012

Cursa de la Maquinista 2012 o galopa como puedas

Sortida a les 9:00 am. Suada enorme a les 9:01. Al km 5,5 un amic animant (gràcies, Ivan). Temps per sota dels 55. Per ser exactes, 53 minuts. I, fent honor als patrocinadors, Estrella Damm al final. Feu salut amics, que si després de suar et donen cervesa i McDonalds (un altre dels patrocinadors) tot queda justificat (sobretot el fet de sortir de casa a les 8:15 am vestit amb malles).
Darrera cursa de la temporada i constatat el fet que dos mesos després de sortir de l'hospital m'acosto als meus millors temps (49 minuts).
Molts agraïments a la família Ferré Rivero. Al Ferré per animar-me al costat del metro "Bon Pastor" (no sé de quin collons de línia) i a la Rivero per participar sense guanyar-me, que sempre és un detall.

2 comentaris:

  1. De res!! però no t'ho prenguis per costum això d'arribar abans que jo!..m'agrada més que els homes em vinguin al darrera :-)
    i sí, vem suar de debó!
    Ep! no has fet cap comentari del Gatorade. Has de dir que és la millor beguda energètica! ja que la meva empresa posa pasta al menys destacar-ho no? je, je....
    res noi...a fer kilomètres! i ens veiem a la propera cursa...La Mercè?
    La Rivero

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, la propera és el 7 de juliol a Gavà (una nocturna de 10km). I la següent sí, la Mercè.

      Elimina