dimarts, 1 de febrer del 2011

I, ine, ineficiència o la botiga d'en Jobs

L'iPod nano que em van portar els reis no pitufa bé. A l'Apple Store. Fins aquí, normal. Comença el via crucis:
  • 1ª visita: no tinc hora per la "Genius bar" (un pèl pretenciós, no?). Demano hora per un altre dia.
  • 2ª visita: revisen el trasto en qüestió i em donen la raó. Me'l canvien, però no avui perquè no en tenen cap d'igual. Ja em trucaran.
  • 3ª visita: vaig a canviar l'andròmina; comprobo que tinc tots els cables i el paperet que em van fer. Arribo a lloc. Com que no tinc hora, no me'l canvien. Em donen hora per demà.
  • 4ª visita: demà a les 10:40 am. Us mantindré informats (si no acabo detingut).
Això sí, tota la botiga és súper-súper, però té l'eficiència d'un negociat de la diputació.
Oh tempora, oh mores...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada