dijous, 12 d’abril del 2012

Que m'han dit que hi ha una cosa que s'adapta més al meu estil que no pas un blog. Quan ho localitzi m'ho miro i si de cas, ja us informaré de si canvio o em quedo on sóc. Em sembla que es diu Tumbel, o alguna cosa per l'estil.

Que ja he sortit de l'hospital. Que porto una bonica cicatriu a l'esquena (crec que la taparé amb un tatuatge). Que segueixo inscrit per la Bombers. Que en la darrera setmana he corregut uns 7 km. (quan haurien d'haver estat no menys de 40). Que avui hi torno (si no plou). Que quina mandra tot plegat. Que si mai us ha d'atendre el Dr. Molin... (i una lletra més, que podria ser una a) més us val obrir el balcó i saltar, sempre i quan no visqueu en una planta baixa (que llavors us arreplega l'amic metge i en lloc d'enguixats acabeu autopsiats).
El 22, a les 10 am a l'estació de França. Salut i cames.

1 comentari:

  1. https://www.tumblr.com/

    Em penso que el bon whiskey ajuda a millorar, en estats com el teu. És una indirecta, és clar.

    Salut i sort,
    Ivan.

    ResponElimina