dilluns, 10 d’octubre del 2011

Agendes, retallades o Einstein s'equivocava

8:45 a.m. Quaranta-i-pic-Man arriba puntual al seu CAP. Analítica per passar la ITV. Pixats dipositats en un potet (dos, de fet). Venes a punt; sistema digestiu en guerra (ai, el dejú). Arribada al taulell, entrega del paper de petició, deliberació entre administratives, mirada d'estupor i diagnòstic: no és avui, és demà.
Efecte de les retallades: amb un somriure em canvien l'hora i em fan passar. Extracció feta en 5 minuts. I rodejat d'amabilitat, i resolent amb eficiència la meva desorientació horària (o diària, que l'error ha sigut de 24 hores).
Ara tocaria un comentari sarcàstic, però estic massa impressionat pel tracte rebut. La productivitat, no és allò de fer més en el mateix temps?, doncs hem guanyat un dia aprofitant un error.
Estic desconcertadament encantat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada